onsdag 2 november 2011

Rabiesvaccination

Idag har Lipton fått sin andra rabiesvaccination. När vi kom hem fullkomligt säckade han ihop och jag blev riktigt orolig över att han fått någon reaktion på vaccinet. Tack och lov var det inte så. Han var helt slut av upplevelsen, helt enkelt, och snart var han i full gång igen.

Det ska bli spännande att se hur han väcker mig tidigt imorgon bitti. Det varierar nämligen. I morse la han en kall, kladdig, äcklig tuggknut på min kudde. Igår morse tryckte han upp en pipleksak i mitt ansikte. Den lämnade han sedan på min kudde så att den pep när jag rörde huvudet. Lipton har fantasi. :)

2 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken - vad kom han med? Vattenskålen? ;)

    SvaraRadera
  2. Nä... Han har dragit mig i håret. Han drar, drar, drar och det blandat med blöta pussar. Inga fler leksaker eller tuggben hittills.

    SvaraRadera