måndag 5 december 2011

Man är inte mer än människa

Jag aktiverar Lipton en hel del varje dag - men så kommer det en dag som den här dagen... Vi brukar inte försova oss men den här morgonen gjorde vi just det och hela dagen blev upp och ned. Har inte känt mig vaken på hela dagen, har känt mig seg och allt har känts "tungt", om det nu är rätt ord.

Promenaden med Lipton i morse var bara en promenad som vi gjorde var för sig trots att ett koppel band oss till varandra. Jag gjorde inga kontaktövningar alls, sa inte mycket under hela tiden. Vi har busat lite grann även om min hjärna inte riktigt var med. Det är väl allt. Lipton har inte heller krävt mer. Det är som om han känner min sinnesstämning eller så känner han sig precis lika seg som jag.

Man är inte mer än människa och vi tar nya tag imorgon. Då ska vi inte försova oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar