tisdag 26 februari 2013

Lite nytt

Jahapp. Nu var det fyra månader sedan jag uppdaterade här. Det var så länge sedan att jag till och med glömt lösenordet.

Livet leker för Lipton. Han är så otroligt mysig att ha att göra med och jag tror att katterna tycker likadant.

Jag börjar en ny rallylydnadskurs med honom i april. Fick kursen tillgodo efter att jag blev sjuk och hamnade på intensiven efter att endast varit med på ett kurstillfälle förra gången i höstas.

Matilda börjar på ny kula med agilityn eftersom så många tillfällen gick bort för henne vid förra kurstillfället och det var jag som gick den kursen. Nu hoppas vi att allt ska fungera när det gäller båda kurserna.

Sista veckoslutet i juni åker Lipton och jag tillsammans med Gunnel (vår förra hund Lillebrors uppfödare) och hennes miniaussie Plex på miniaussieträff i Värmland. Spännande!

Om jag nu är så här dålig på att blogga här så ska jag väl i alla fall kunna skriva lite om kurserna och träffen i Värmland - men jag hoppas att jag kan uppdatera lite tidigare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar